fredag 27 februari 2015

Bloggen tillbaka igen

Efter ett drygt halvår långt uppehåll har jag valt att återuppta LiverpoolFC bloggen igen. Helt enkelt för att mitt skrivande för Lfcfans.se inte kommer att fortsätta. Det har varit en rolig tid med en hel del läsare, men sidans övriga skribenter verkar ha gett upp så just nu ligger sidan helt nere.

Jag kommer köra på här istället, med en sedvanlig blandning av matchanalyser, transferspekulationer m.m.
Hoppas ni läsare successivt hittar tillbaka hit igen.

YNWA

3 kommentarer:

Angelus sa...

Härligt att du kör här igen :)

Hur ser du på Sterling å att han kräver mer en 100000£ i veckan(rykte). ..
Hans prestationer på planen på slutet speglar inte ett sådant lönekrav...
Countinho skrev på för 70000 tex....

Angelus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Grobbelarenheldel sa...

Missade din kommentar först, här kommer ett sent svar...

Jag tycker situationen med Sterling är knepig. Före o strax efter jul var han i match efter match en av Liverpools bästa spelare. Då är man värd sådana summor. Men det känns ändå lite fel att ge killen en så hög lönecheck vid så ung ålder. Det sätter en jäkla press på killen att leverera vecka ut och vecka in. Om siffrorna för Coutinho stämmer så känns det också lite knepigt då han näppeligen kommer vara nöjd om Sterling får över 30% mer i lön.
Samtidigt så är det väldigt viktigt att få honom att trivas och stanna kvar i klubben. Jag tror det slutar med att han får ca 100k i veckan. Men då ska det också vara utan utköpsklausul eller en skyhög sådan...