onsdag 29 januari 2014

Demolition Derby

Dagen efter Demolition Derby som James Pearce så väl beskrev det. Jag tycker det är ett passande namn på en kväll vi Liverpool fans aldrig kommer att glömma. Nöjdflinet satt kvar i morse när jag vaknade, har nästan lite träningsvärk i käkarna. Tror jag sov hela natten med mitt nöjdflin.
Så många sköna saker att tänka tillbaka på från matchen.

Bilden på Gerrard efter målet som säger allt.
http://liverpoolfcblogg.blogspot.se/2014/01/halvtid-lfc-3-everton-0.html

Sterlings magnifika kväll. Killen är på väg att bli riktigt stor!

Coutinhos svar på mitt tvivel, han har förmågan att även defensivt briljera i 10:a rollen. Vilket ger hopp om en riktigt ljus framtid. Med den blicken, tekniken, smidigheten och kvickheten han bidrar med offensivt i 10:a rollen så kommer vi att nå riktigt långt om han kan fortsätta ta det ansvar han gjorde igår även defensivt.

Gerrard visade också med sin enorma spelförståelse att han redan klarar rollen som defensiv mittfältare, även om det såklart finns en del kvar att jobba med innan han är i Lucas klass.

Flanagan visar att han är en allvarlig utmanare om högerbacksplatsen. Killen har lyfts sig oerhört sen förra säsongen.

SAS  visar igen att de är världsklass spelare. Klass rakt igenom. Underbart att ha två sådana killar i vårt lag. De kommer att vinna så många matcher åt oss med sina enorma kvaliteter både som framspelare och avslutare.

Inser att mina käkar nog får ställa in sig på rejäl träningsvärk ett par dar, för jag kan inte få bort det där Nöjdflinet.




Inga kommentarer: